Blogs og artikler
Her kan du finde en oversigt af alle de blogs, der postes på sitet.
Best Practices for SEO and Linkbuilding in the iGaming Industry
I en branche så konkurrencepræget som iGaming er en stærk SEO-strategi afgørende for at opnå synlighed, trafik og i sidste ende konverteringer. Linkbuilding spiller en central rolle i denne strategi, men det er også en disciplin, der kræver en fin balance mellem kreativitet, teknisk præcision og risikostyring. I dette blogindlæg vil vi dykke ned i, hvad der udgør best practice inden for SEO og linkbuilding i iGaming-branchen, og vi vil også inkludere et konkret eksempel
SEO og Linkbuilding for E-commerce: De nyeste strategier og Best Practices
SEO og Linkbuilding for E-commerce: De Nyeste Strategier og Best Practices Skrevet af Daniel Gylling SEO og linkbuilding spiller en afgørende rolle i e-commerce. For mange virksomheder er det nøglen til at drive målrettet trafik og skabe en stabil, organisk vækst. Konkurrencen er dog intens, og det kræver mere end grundlæggende SEO-kendskab at få succes. For at opnå synlighed og samtidig forbedre konverteringsrater skal strategien bygge på de nyeste teknikker og være skræddersyet til din
Hov! Hvor kom det nye E i E-E-A-T fra? Og hvad betyder det?
Google laver løbende ændringer i deres Quality Rater Guidelines, og midt i december foretog de en ret markant ændring – der blev nemlig tilføjet et ekstra E til akronymet E-A-T. Men hvad står det nye E for, og hvad betyder det for dit indhold? Hvis du interesserer dig for Googles algoritmer, eller du har fulgt lidt med her på bloggen, kender du forkortelsen E-A-T. Den står for “Ekspertise”, “Autoritet” og “Troværdighed”. Disse tre kriterier er
Tips til SEO og linkbuilding for at få din virksomhed til at trives
Sponsoreret indhold: En stærk online tilstedeværelse er afgørende for enhver virksomhed, der ønsker at trives i dagens digitale tidsalder. En af de bedste måder at skabe en stærk online tilstedeværelse på er gennem SEO og linkbuilding. I denne artikel vil vi diskutere nogle tips, der vil hjælpe dig med at forbedre dine SEO- og linkbuildingstrategier. Med disse tips kan du skabe et websted, der ikke kun ser godt ud, men også rangerer højt på søgemaskinerne!
E-A-T: Hvad er Ekspertise?
At være eller ikke at være ekspert – det er spørgsmålet, når det kommer til E-A-T. Derfor bør du tænke over, om din online tilstedeværelse bærer præg af ekspertise. Hvis du gerne vil have succes med dit website, din SEO og din linkbuilding, så er der god grund til at lære det store E at kende. I dag kan du ikke sige SEO uden også at sige EAT. De tre bogstaver står for Ekspertise, Autoritet
E-A-T: Sådan øger du din Troværdighed
E-A-T er en forkortelse for Ekspertise, Autoritet og Troværdighed. I dette indlæg går vi i dybden med det tredje af de vigtige bogstaver – nemlig T for Troværdighed (“Trust” på engelsk). For hvad vil det lige sige, at en hjemmeside er troværdig? Og hvordan øger du troværdigheden? Det, og meget mere, kan du lære her. Hvad er det nu lige, E-A-T er? E-A-T-modellen er et super redskab til at optimere din hjemmeside, så den kravler